Nadšenci a profesionálové v jedné osobě

Mezinárodní pedagogický tým Wonderland Academy je mozaikou inspirativních, tvořivých osobností s otevřenou myslí, které mají společný cíl, a to rodinnou školu kladoucí důraz nejen na efektivní vzdělávání dětí, ale i na jejich výchovu a všestranný rozvoj v přátelském a podnětném prostředí.

Vedení

Pavla Hajian

Zřizovatelka

Jan Voda

Ředitel Wonderland Academy

Klára Kosová

Zástupkyně ředitele pro věci administrativní

Lucie Gaidošová

Koordinátorka 1. stupně
Třídní Učitelka 4. A

Filip Novák

Koordinátor 2. stupně
Třídní učitel 7. A

Adrienne Eberhart

Zástupkyně ředitele pro anglickou sekci - 1. stupeň

Nicholas Jared Neild

Zástupce ředitele pro anglickou sekci - 2. stupeň

Učitelé pro první a druhý stupeň

Denisa Davidová

Třídní učitelka 1. A

Kristýna Adámková

Třídní učitelka 1. B

Zuzana Piškulová

Třídní učitelka 2. A

Klára Skopalová

Třídní učitelka 2. B

Lucie Kovaříková

Třídní učitelka 3. A

Kateřina Smolíková

Třídní učitelka 3. B

Lucie Gaidošová

Třídní učitelka 4. A

Linda Samková

Třídní učitelka 4. B

Claudia Kubiszová

Třídní učitel 5. A

Zuzana Faldýnová

Třídní učitelka 5. B

Josef Štefl

Třídní učitel 6. A

Marek Lansdorf

Třídní učitel 8. A

Aneta Rolcová

Školní koordinátorka mezinárodních studentů
Učitelka češtiny pro cizince

Lýdia Timková

Učitelka 2. stupně, Geo, TV

Petr Pánek

Učitel 2. stupně, ČJ, Hi

Rabecca Moreno

Učitelka 2. stupně, ENG, Art

Lucie Pochopová

Učitelka 2. stupně, ČJ, Hi

Amrik Sahnsi

Učitel 2. stupně, M, Fy

Učitelé jazyků

Františka Slavíková

Koordinátorka 2. cizích jazyků

Erica Yamane

Učitelka angličtiny

Gabrielle Garcia

Učitelka angličtiny

Jennifer Dickinson

Učitelka angličtiny

Joscelyn Evener

Učitelka angličtiny

Mike Bevevino

Učitel angličtiny

Hanna Krassa

Učitelka angličtiny

Arturo Ochoa

Učitel španělštiny

Veronika Šetková

Učitelka němčiny

Adéla Bakosová

Učitelka španělštiny

Kateřina Vysoká Jancová

Učitelka němčiny, vychovatelka ŠD

Jitka Tichá

Učitelka němčiny

John Tedder

Učitel angličtiny

Asistenti

Anděla Brandejsová

Asistentka pedagoga

Michaela Strnadová

Asistentka pedagoga

Lenka Kovářová

Asistentka pedagoga

Petra Chramostová

Asistentka pedagoga a učitelka ČJ pro cizince

Barbora Yeová

Asistentka pedagoga

Klára Plecháčková

Asistentka pedagoga

Školní družina a odpolední aktivity

Karolína Fidrmuc

Vedoucí školní družiny a odpoledních aktivit

Nikola Žamberská

Vychovatelka školní družiny

Jason Susim

Vychovatel školní družiny

Moises Torres

Vychovatel školní družiny

Lukáš Konfršt

Vychovatel školní družiny

John Foster

Vychovatel školní družiny

Zachary Moustis

Vychovatel školní družiny

Chloe Herbrand

Vychovatelka školní družiny

Ludmila Grundzová

Vychovatelka školní družiny

Tomáš Hořejš

Lektor hudby

Lukáš Pařík

Lektor hudby

Petr Kubín

Lektor hudby

Štěpán Pokorný

Učitel HV, kroužky

Administrativa a školní poradenství

Lucie Chladilová

Office Manager

Marta Mikulecká

Účetní

Tereza Macurová

Školní psycholog

Jana Kučová

HR manager

Klára Telecká

Asistentka kanceláře

Veronika Damjanová

Školní psycholog

Provoz budovy

Jiří Plíva

Řidič

Vladimír Bezočka

Školník a technik

Josef Račák

Řidič

Petr Vodenka

Školník a řidič

Kateřina Steinbachová

Vedoucí výdejny

Medailonky

Pavla Hajian

Zřizovatelka Wonderland Academy

Pavla Hajian má zkušenosti jako ředitelka a majitelka mateřské školky v Londýně, Distrikt Ealing. Dlouhodobě působila v mezinárodních jazykových školách a školkách. Již od roku 2009 provozuje mateřské školky Wonderland a je zřizovatelkou soukromé jazykové školy Wonderland Academy. Sama je matkou pěti dětí (Kimi, Dany, Melanie, Charlottka a Nicolas).

Jan Voda

Ředitel Wonderland Academy

PhDr. Jan Voda, Ph.D. má za sebou úhrnem 25 let zkušeností učitele, lektora, vedoucího dětského oddílu, rodiče a pedagogického lídra. Vystudoval učitelství pro 1. stupeň na PedF UK, učil na všech stupních škol včetně vysoké. 15 let působil v manažerské pozici, nejdříve na obecní, záhy na soukromé škole. Je absolventem dlouhé řady kurzů dalšího vzdělávání a v jiných sám vyučuje. Je dvojnásobným finalistou Global teacher prize Česká republika, 2x vítězem na globálním fóru učitelů (Seattle 2015, Singapur 2018) a certifikován jako Microsoft Innovative Educator Expert.

Klára Kosová

Zástupkyně ředitele pro věci administrativní

Klára Kosová vystudovala učitelství na pedagogické fakultě Masarykovy univerzity v Brně, kombinaci český jazyk a tělesná výchova. Má zkušenosti s výukou na všech třech stupních. Působila mimo jiné na základní škole s rozšířenou výukou tělesné výchovy, kde byla třídní učitelkou třetí třídy a vedla hodiny bruslení a plavání. Po mnoho let se účastnila dětských letních i zimních táborů jako oddílová nebo sportovní vedoucí. V práci s těmi nejmladšími školními dětmi ji baví především velká míra jejich představivosti, přirozená zvídavost a přímočarý pohled na svět.

Lucie Gaidošová

Koordinátorka 1. stupně
Třídní učitelka 4. A

Lucie Gaidošová vystudovala učitelství anglického jazyka na Univerzitě Pardubice a posléze překladatelství na Slezské univerzitě v Opavě. Ráda efektivně využívá metodu konceptuálního učení v praxi a pozitivní motivaci. Jako bývalá profesionální sportovkyně vedla dětské tenisové školy a pořádala každoročně soustředění. Léta také pracovala v médiích na manažerské pozici a tvořila zpravodajské pořady. Všechny své zkušenosti propojuje v hodinách tak, aby žáky výuka nejenom bavila, ale byla pro ně pestrá, motivační a přínosná.

Volný čas tráví Lucie sportem, vařením, vedením výzev v rámci zdravého stravování a také se svojí početnou rodinou čítající sedm dětí, což, jak sama říká, je leckdy vrcholný time management.

Filip Novák

Koordinátor 2. stupně
Třídní učitel 6. A

Filip Novák je absolventem magisterského studia Vysoké školy ekonomické v Praze v oboru podnikové ekonomie a managementu. Již před započetím studia ho láska k matematice přiměla k založení dodnes fungujícího projektového systému příprav na přijímací zkoušky a maturity. Během studia nasbíral na stážích praktické znalosti z marketingu. Veškeré své zkušenosti uplatnil při výuce na základní škole v Týnci nad Sázavou, kde odstartoval svou pedagogickou kariéru. V posledním roce prošel certifikovanými kurzy pro spolupráci s asistentem pedagoga, žáky s SVP a cizinci. Spolupracoval se školami a firmami na zapracování Office 365 či na vývoji a designu webů. Pracoval také jako IT koordinátor. Po pracovní době se věnuje rozvoji vzdělávání v regionu ve spolupráci s neziskovými organizacemi a rozvoji obce v osadním výboru. Ve volném čase rád sportuje, dobývá vrcholky hor, cestuje po světě a posiluje svůj pozitivní vztah k přírodě.

Adrienne Eberhart

Zástupkyně ředitele pro anglickou sekci - 1. stupeň

Adrienne Eberhart se narodila ve Washingtonu, D.C. Studovala na univerzitě George Masona, kde získala bakalářský titul z mezinárodních vztahů a biologie. Již během studentských let aktivně pracovala s dětmi, bohaté zkušenosti získala jako učitelka dětí předškolního věku, učitelka na základní škole a lektorka TEFL.

Po absolvování univerzity začala cestovat po Evropě a uvědomila si, jak moc by chtěla, aby se tento kontinent stal jejím domovem. Ze všech míst jí nejvíce učarovala Praha, kde se nakonec usadila. Nyní je to již 13 let. Absolvovala kurz TEFL, aby mohla pomáhat dětem s učením cizího jazyka. Uvědomuje si, že pokud se žáci v cizím jazyce zlepšují, přispívá to k posílení jejich zdravého sebevědomí. Ve volném čase si Adrienne užívá především uměleckých a tvůrčích aktivit, vaření, čtení, hraní volejbalu, cyklistiky nebo společně se svým psem objevování české krajiny a lesů.

Nicholas Jared Neild

Zástupce ředitele pro anglickou sekci - 2. stupeň

Nick Neild dokončil v roce 2009 Kalifornskou universitu v San Diegu (UCSD) se zaměřením na mikrobiologii. Během studia pracoval osm let jako vědec v oboru biotechnologie v San Diegu. V roce 2012 se zde stal manažerem komunity mladých praktikantů, kterou založil se svou budoucí ženou, jež pochází z České republiky. Pracoval také jako wellness trenér a rehabilitační pracovník a pomáhal postiženým lidem při učení základních schopností a jejich zařazování do běžného života.

Učitelské kariéře se začal věnovat v roce 2015. Pomáhal dospělým propuštěným vězňům s výukou základních oborů (matematika, vědy, angličtina), aby prošli závěrečnými testy střední školy. V roce 2018 se s rodinou přestěhoval do České republiky a začal učit angličtinu, biologii, chemii, tělesnou výchovu, výuku o zdraví a španělštinu od první do deváté třídy na základní škole Be Open s.r.o. Snaží se vždy efektivně pomáhat studentům, aby dokázali správně komunikovat a byli lépe připraveni pro náš měnící se svět, schopni uvažovat v souvislostech a porozumět kulturním rozdílům.

Nick rád medituje, táboří, chodí na túry, jezdí na kole či snowboardu, zahradničí, hraje deskové hry a tráví čas se svou rodinou. Je nadšený, že může být členem Wonderland týmu a pracovat společně s ostatními na zajištění inspirativního prostředí pro žáky.

Denisa Davidová

Třídní učitelka 1. A

Denisa Davidová pochází ze severozápadních Čech. Vystudovala taneční konzervatoř Duncan centre v Praze, obor taneční divadlo. Poté pokračovala na Pedagogické fakultě univerzity Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem.

Denisa již získala cenné pracovní zkušenosti jako učitelka na základní škole, ale s dětmi prakticky pracovala od útlého věku, například jako trenérka tanečních lekcí, vedoucí příměstských i pobytových táborů či asistentka dětí ze sociálně slabých rodin. Strávila také nějaký čas v zahraničí, například ve Švédsku, kde se starala o děti v rodinách.

Její velkou vášní je tanec a sport v různých podobách, ale také mluvený projev či fotografování.

Kristýna Adámková

Třídní učitelka 1. B

Kristýna nejprve vystudovala Pedagogické lyceum v Praze. To ji motivovalo k vyššímu vzdělání a absolvovala studium na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy, obor Učitelství 1. stupně ZŠ. Před učitelstvím působila ve školství jako volnočasový pedagog, asistent pedagoga i jako vychovatelka ve školní družině. Učitelskou praxi začala jako třídní učitelka v Montessori škole, vyučovala dle Hejného metody, ke které absolvovala certifikovaný kurz. Následně pracovala jako třídní učitelka v mezinárodní škole, kde vedla výuku dětí s OMJ a získala zkušenosti s tandemovou výukou s rodilými mluvčími. Mimo pedagogickou praxi se věnuje práci s dětmi z bilingvních rodin.

Ve volných chvílích tráví Kristýna svůj čas především s rodinou a přáteli. Má ráda hudbu, umění, knihy a dobré jídlo. Práce s dětmi je pro ni především splněný dětský sen. Prioritou je pro ni spokojené a upřímné prostředí ve třídě, kde jsou děti pozitivně motivovány a vedeny učitelem k větším a větším úspěchům.

Zuzana Piškulová

Třídní učitelka 2. A

Zuzana Piškulová je původem z jižní Moravy. Na Universitě Palackého letos absolvovala obor Učitelství pro 1. stupeň a speciální pedagogika. Pochází z učitelské rodiny, která formovala její motivaci ke studiu a setrvání v profesi i po vysoké škole.

Pozitivní vztah k dětem získala během celoroční činnosti dětského oddílu, kde působila jako oddílová vedoucí a vedla děti k hodnotám skautingu a woodcraftu. S nimi už 10 let jezdí na letní tábory, na které vždy padne většina prázdnin. Během roku dále Zuzana jezdí s dětmi na víkendy (též jako zdravotnice), na školy v přírodě a vede pěvecký kroužek. Další pedagogické zkušenosti má z doučování češtiny a z praxe asistentky pedagoga. Ačkoli je speciální pedagogika Zuzanin vedlejší obor, rozvinulo u ní studium empatii k individuálním potřebám každého člověka. Zuzana prošla také „školou života“, když se podílela na výchově svých tří bratrů – sama říká, že díky tomu je „zvyklá na všechno“.

Klára Skopalová

Třídní učitelka 2. B

Klára Skopalová dosáhla vysokoškolského vzdělání na Univerzitě Palackého v Olomouci v oboru Učitelství pro 1. stupeň a speciální pedagogika. Do Wonderlandu k nám přichází z jiné pražské školy, kde dosud působila jako třídní učitelka ve 2. ročníku. Klára absolvovala semináře Hejného metody výuky matematiky, je trenérkou fitness, jako lektorka připravovala děti na přijímací zkoušky a pracovala s žáky s dyslexií a dysgrafií. O prázdninách byla vedoucí příměstského tábora Veselá věda.

Lucie Kovaříková

Třídní učitelka 3. A

Lucie je rodačka z Chomutova, kde také začala učitelskou dráhu na Střední odborné škole stavební a energetické. Vystudovala Vysokou školu ekonomie a managementu v Praze, kterou absolvovala s bakalářským titulem v oboru řízení lidských zdrojů. Poté si rozšířila vzdělání na Pedagogické fakultě Univerzity Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem.

Během tříletého pobytu v Anglii a USA studovala angličtinu, pracovala s dětmi a také hodně cestovala. Práce s dětmi ji velmi baví a naplňuje. Posledních 12 let působila v mezinárodní škole PBIS. Lucie velice ráda cestuje. K jejím dalším oblíbeným činnostem patří cyklistika, běh a čtení dobrých knih. Svůj volný čas tráví nejraději s rodinou a dvěma pejsky.

Kateřina Smolíková

Třídní učitelka 3. B

Kateřina vystudovala obor Učitelství pro 1. stupeň ZŠ se specializací dramatická výchova na Univerzitě Karlově v Praze. Hraje na housle a violu, v dětství byla součástí orchestru i lidového souboru, kde se prohloubila její láska k hudbě. Je to vášnivá čtenářka, která ráda poznává nová místa, ochutnává (pro ni) neznámé a nové pokrmy a miluje kávu.

V práci s dětmi vidí veliký smysl a během studia na gymnáziu si uvědomila, že právě učitelství by ji v životě mohlo naplňovat. Začala se intenzivně věnovat doučování i hlídání dětí a během pedagogického studia se její domněnka potvrdila. Vždy si přála, aby se mohla ráno budit s pocitem, že se do práce těší, což se jí v roli paní učitelky splnilo.

Linda Samková

Třídní učitelka 4. B

Linda Samková vystudovala Pedagogickou fakultu Vysoké školy pedagogické v Hradci Králové, obor učitelství pro 1. stupeň ZŠ. Poté si rozšířila vzdělání na Fakultě řízení a informační technologie na VŠ pedagogické v oboru Finančního managementu. Touhu po práci s dětmi naplňovala od svých studií na střední škole, kdy pomáhala vést přírodovědné kroužky na základních školách. Učitelskou dráhu začala tříletým působením v První soukromé ZŠ v Hradci Králové. Následně pracovala na základních školách v Praze 10 a Praze 4. Své učitelské dovednosti prověřila i při působení na střední odborné škole. Po několikaleté pauze, kterou vyplnila prací v soukromém sektoru, se v roce 2019 vrátila ke svému původnímu povolání. Pracovala jako asistentka pedagoga v MŠ Wonderland, kde se starala o chlapce s vývojovou dysfázií. Současně se věnuje vzdělávání předškolních dětí.

Prohlubuje si své vzdělání, absolvovala kurz pro asistenty pedagoga, zúčastnila se seminářů zaměřených na výuku matematiky profesora Hejného, projektu Včelka a formativního hodnocení ve výuce. Svůj zájem o výuku Češtiny pro cizince završila dokončením studia Vzdělávacího programu Češtiny jako druhého jazyka. Volný čas ráda tráví aktivně v přírodě se svou rodinou, občas i pasivně doma s dobrou knihou.

Claudia Kubiszová

Třídní učitelka 5. A

Claudia se ihned po studiu na pedagogické fakultě Univerzity Komenského v Bratislavě vydala na dráhu učitelky. Postupně si prošla bohatou praxí na 1., 2. i 3. stupni škol v Čechách i na Slovensku. Bavilo ji pracovat s různými věkovými skupinami lidí, zakoušet a pozorovat rozdíly a specifika učení jednotlivých skupin. V Praze absolvovala jeden z prvních rekvalifikačních kurzů pro výuku češtiny jako cizího jazyka pod záštitou CIC, stala se členkou Asociace pro integraci cizinců a nějaký čas učila mluvit česky lidi z různých koutů světa.

Zhruba před deseti lety náhodně natrefila na pedagogiku Marie Montessori a začínající Montessori školu hledající asistenta/ku. Byl to zásah do černého a velká touha Claudie proniknout do tohoto krásného světa plného respektu a přirozenosti. Absolvovala Montessori trénink a dodneška se věnuje prvostupňovým dětem. Svým respektujícím a individuálním přístupem jim pomáhá objevovat (nebo spíš spolu s nimi objevuje) krásu jazyka, čísel a dalších jevů, které nám svět nabízí.

Průběžné vzdělávání pokládá za velmi žádoucí. Sama je absolventkou mnoha kurzů, jako např.: Systemického kurzu, Kurzu kritického myšlení, Formativního hodnocení, Čtenářské gramotnosti, Typologie MBTI a mnoha dalších. Ve volných chvílích se věnuje svému čtyřnohému miláčkovi, ráda relaxuje v sauně, čte, občas potrápí své tělo v posilovně nebo se podívá na nějaký zaručeně dobrý doporučený film.

Zuzana Faldýnová

Třídní učitelka 5. B

Zuzana Faldýnová vystudovala UK v Praze, obor učitelství pro 1. stupeň ZŠ se specializací na výtvarnou výchovu. Po státní zkoušce odjela do Anglie, kde jeden semestr studovala na St. Austel college. Několik let působila na základní škole v Mníšku pod Brdy, kde jí prošly pod rukama dvě třídy prvňáčků, které vedla dále do vyšších ročníků. Z toho 3 roky učila v programu Začít spolu. Absolvovala kurzy a školení na DYSCENTRU /grafomotorika, dyslexie, dysgrafie, dyskalkulie, Maxík, Metoda dobrého startu/. Ráda zařazuje do výuky projekty nebo centra aktivit, preferuje slovní hodnocení. Vede letní tábory. Relaxuje při běhání, józe nebo vaření.

Josef Štefl

Třídní učitel 6. A

Josef Štefl je absolventem Matematicko-fyzikální fakulty Karlovy univerzity v Praze. Při studiu astrofyziky se jeho život spojil s čísly. Své znalosti využíval v praxi jako analytik velkých datových souborů pro firmy obchodující na kapitálových trzích. Již při studiu individuálně pomáhal dětem zvládnout problémy s matematikou, vedl kurzy k přijímacím zkouškám na střední i vysoké školy. Je zastáncem posílení finanční gramotnosti dětí na našich školách. Je empatický, dokáže dobře odhadnout potřeby i schopnosti žáka. Plavání patří mezi jeho nejoblíbenější sporty, ke kterému vede i svoje dvě děti.

Marek Lansdorf

Třídní učitel 8. A

Marek Lansdorf vystudoval Pedagogickou fakultu na Karlově Univerzitě v Praze se specializací biologie a výchova ke zdraví. Během studia si uvědomil, že je velmi potřebné mít možnost více pomáhat žákům, kteří mohou mít potíže ve vztahu ke vzdělávání, a proto se rozhodl ke studiu speciální pedagogiky se zaměřením na logopedii na téže fakultě. Během studií získal zkušenosti s tvorbou a aplikací preventivních programů pro základní a střední školy. Největší praxi ve vyučování biologie a výchovy ke zdraví dosáhl na Střední zdravotnické škole v Praze, znalosti ze studia logopedie uplatnil na pražské Základní škole logopedické. Biologii s radostí vyučuje v přírodě a rád v dětech probouzí zvídavost. Velmi důležitá je pro něj zpětná vazba od žáků. Díky ní může výuku dále lépe směřovat. Tvrdí, že základním kamenem ve vyučování je bezpečné prostředí ve třídě.

Aneta Rolcová

Školní koordinátorka mezinárodních studentů
Učitelka češtiny pro cizince

Aneta Rolcová se narodila v Praze. Vystudovala speciální pedagogiku na Univerzitě Jana Ámose Komenského a absolvovala dvousemestrální zdokonalovací kurz k výuce češtiny jako cizího jazyka na Univerzitě Karlově. Velkou životní zkušeností pro ni byl pobyt v kanadském Torontu, kde pracovala v reklamní agentuře a měla i možnost si v jedné televizní reklamě zahrát. Po návratu z Kanady pracovala 7 let na mezinárodních základních školách v Praze, kde se věnovala výuce češtiny pro cizince a zároveň působila jako asistentka učitele. Zkušenost má i s organizováním narozeninových oslav a firemní výukou jazyků. Její největší vášní jsou cizí jazyky a kreativní činnosti, zejména malba a v neposlední řadě pejsek, s kterým chodí každý den na dlouhé procházky lesem. Volný čas ráda tráví cestováním, poznáváním nových kultur a lidí.

Lýdia Timková

Učitelka 2. stupně, Geo, TV

Lýdia Timková pochází ze Slovenska. Vystudovala Pedagogickou fakultu UK v Praze, kde získala magisterský titul v oboru geografie a tělesná výchova. Už během studia ji naplňovala práce s dětmi, proto se věnovala vedení odpoledních sportovních kroužků na základních školách a zároveň působila jako trenérka karate. Po dokončení školy odjela do USA a Kanady, kde dva roky pracovala jako au pair. Díky pobytu v cizích zemích s odlišnou kulturou nabyla kromě znalosti jazyka i řadu nových poznatků a zkušeností v oblasti výchovy a vzdělávání, což změnilo její pohled na svět jako takový. Vyzkoušela si i práci sportovního animátora v Řecku a absolvovala měsíční treking v Nepálu pod Mt. Everestem. Její toulavé boty si ale opět našly cestu zpět do České republiky. Zvítězila touha učit. Těší se, že ve Wonderland Academy obohatí nejen svými zkušenostmi z cest výuku zeměpisu na 2. stupni.

Petr Pánek

Učitel 2. stupně, ČJ, Hi

Petr Pánek se narodil v Praze do neslyšící rodiny a jako CODA tlumočník je součástí komunity neslyšících. Vystudoval bakalářský program Čeština v komunikaci neslyšících na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy. Od roku 2005 tlumočí neslyšícím na střední zdravotnické škole. Jako absolvent Učitele naživo se delší dobu zajímá o inspirativní vzdělávací metody, obdivuje kreativitu a týmovou spolupráci, sleduje Montessori pedagogiku a v letech 2020-2022 pracoval ve ScioŠkole. Děti jsou podle něj také těmi nejlepšími učiteli.

Dříve hodně cestoval, půl roku strávil mezi Osety, Kurdy, Araby a Židy, zamiloval si Kavkaz, turecké a rumunské hory. S manželkou vychovává čtyři děti, miluje šachy, historickou beletrii, chalupaření, práci na zahradě, baví ho turistika, sjezdové i běžecké lyžování a všechny míčové sporty.

„Přál bych nám všem, ať má každý den smysl. Ať máme každý večer dobrý pocit z toho, že jsme se něčemu novému naučili nebo něčím zajímavým obohatili ostatní.“

Rabecca Moreno

Učitelka 2. stupně, ENG, Art

Rabecca Moreno pochází z jižní Kalifornie. V roce 2018 promovala s bakalářským titulem v oboru psychologie a v roce 2022 získala pokročilý postgraduální titul jako pedagogický specialista ve školní psychologii. Navíc získala i certifikaci TEFL.

Než se přestěhovala do Prahy a připojila se k týmu Wonderland, pracovala jako školní psycholožka v Kalifornii. Poskytovala konzultace žákům i učitelům, prováděla u studentů behaviorální a akademické intervence, vytvářela individuální vzdělávací plány pro studenty se specifickými potřebami. Rabecca je nadšená, že může nyní vyučovat angličtinu a art a pomáhat zavádět podporu pozitivního chování (PBIS). Těší se na to, že studentům poskytne pozitivní a bezpečné vzdělávací prostředí.

Ve svém volném čase se Rabecca věnuje především outdoorovým aktivitám, jako je pěší turistika či pikniky v parku s přáteli. Baví ji také CrossFit a vaření zdravých jídel.

Lucie Pochopová

Učitelka 2. stupně, ČJ, Hi

Lucie Pochopová vystudovala Přírodovědně-humanitní a pedagogickou fakultu na Technické univerzitě v Liberci obor Učitelství českého jazyka a dějepisu pro 2. stupeň ZŠ. Důležitým životním zlomem se pro ni stalo léto 2007, kdy jako brigádnice poprvé navštívila Menorcu. Tato perla Baleárských ostrovů ji očarovala natolik, že se sem vracela každé léto po dobu pěti let.

Po završení magisterského studia potřebovala naplnit své cestovatelské sny, proto v rámci programu Working Holiday začala poznávat svět především při pobytu na Novém Zélandu a v Kanadě. Bohaté zkušenosti ze zahraničí uplatňuje v každodenním osobním i profesním životě.

Ve volném čase se plně věnuje rodině, a to zejména dvěma dcerám, které od malička vede ke sportu, tvůrčí činnosti a hudbě. Sama hraje na zobcovou flétnu. Energii nejraději dobíjí při inline bruslení a lyžování. Její vášní zůstává i nadále cestování a fotografování. Lucie věří, že všechny naše sny se mohou stát skutečností, pokud máme odvahu je následovat.

Amrik Sahnsi

Učitel 2. stupně, M, Fy

Amrik má za sebou 15 let pedagogické praxe ve 4 zemích. Vyučoval žáky a studenty všech věkových kategorií. Má magisterský titul v oboru aplikovaná lingvistika se specializací na osvojování jazyků, který získal na Univerzitě Pompeu Fabra v Barceloně ve Španělsku.

Před prací ve školství pracoval jako programátor pro pojišťovnu ve svém rodném městě Nottingham v Anglii. Ve výuce klade důraz na otevřený komunikační přístup a sebeobjevování.

Františka Slavíková

Koordinátorka 2. cizích jazyků

Františka Slavíková, původem z Českého Krumlova, je studentskou magisterského studia na pedagogické fakultě Univerzity Karlovy. Jejími hlavními obory jsou dějepis a německý jazyk.

Během své dvouleté pedagogické praxe na základní škole vyučovala vedle svých oborů také nově vzniklý předmět, mediální výchovu. Připravovala také žáky devátých tříd na přijímací zkoušky z českého jazyka. V rámci studia na vysoké škole působí Františka jako předsedkyně studentského spolku pedagogické fakulty UK, který organizuje vzdělávací programy pro budoucí pedagogy a celoroční studentské aktivity.

Františčinou největší vášní je historie (se specializací na moderní dějiny), sbírání knih, organizování společenských akcí, cestování a poznávání cizích kultur.

Erica Yamane

Učitelka angličtiny

Erica Yamane vyrostla v hornaté krajině Západní Virginie ve Spojených státech. Po získání bakalářského titulu v oborech umění a japonská studia se přestěhovala do Japonska, kde zahájila výuku angličtiny. Šest let učila na anglické škole děti všech věkových kategorií. Kromě přímé pedagogické činnosti se podílela na plánování rozličných školních akcí, organizování zkoušek a seminářů či školení učitelů.

Od roku 2013 se stala učitelkou angličtiny na základní škole v japonské Hirošimě. Získala zde také certifikát TEFL. V roce 2017 odešla do Irska, kde mimo jiné obdržela v Dublinu certifikát CELT. V roce 2018 se přestěhovala do Prahy. I v České republice pokračuje v učitelské práci. Působila na základní škole Compass, kde vyučovala angličtinu a matematiku a také se věnovala přípravě žáků na Cambridge zkoušky.

Gabrielle Garcia

Učitelka angličtiny

Gabrielle Garcia pochází z Filipín. V Arabských Emirátech získala bakalářský titul z psychologie na New York University. Poté se přestěhovala do Chicaga a zde obhájila titul magistr v oboru logopedie. V předchozích čtyřech letech Gabrielle pracovala s dětmi různého věku a během pobytu v Chicagu získala certifikát TEFL, který ji opravňuje vyučovat cizí jazyky.

Gabrielle Garcia

Učitelka angličtiny

Jenny Jennifer Dickinson se narodila v Miami na Floridě. Na Kennesaw State University Georgia získala bakalářský titul z angličtiny a historie. Později na Oglethorpe University v Atlantě vystudovala primární pedagogiku. Následně učila děti z 1. až 5. ročníku v Atlantě a v Abu Dhabi.

Jennifer miluje cestování a poprvé navštívila Prahu krátce po sametové revoluci. Město si zamilovala a mnohokrát se vrátila. Poté, co zde získala certifikát TEFL, se Praha stala jejím novým domovem. Postupně získávala další cenné pracovní zkušenosti. Pomáhala dětem i dospělým připravovat se na cambridgeské zkoušky, působila jako lektorka letních kempů a vedla mimoškolní kluby STEM pro děti ze základních škol. Miluje hledání kreativních způsobů, jak vést děti k objevování a osvojování nových informací a dovedností.

Joscelyn Evener

Učitelka angličtiny

Joscelyn se narodila na venkově, v Upstate New York. Na Le Moyne College vystudovala sociologii se zaměřením na lidské služby. První cenné pedagogické zkušenosti získala při svém působení v dětském domově, kde pracovala s dětmi s různých věkových a sociálních skupin.

V roce 2019 se přestěhovala do Prahy, kde začala vyučovat angličtinu v mateřské školce a také na základních školách. Vedla i soukromé lekce. Myslí si, že být učitelkou je velmi smysluplná práce a baví ji rozvíjet své studenty v jazyce, který není jejich mateřským.

Ve volných chvílích ráda chodí na procházky se psem, cestuje a tráví čas v přírodě.

Mike Bevevino

Učitel angličtiny

Michael Bevevino, rodák z amerického státu New York, žije a učí poslední dva roky v Praze. Vystudoval žurnalistiku na Springfield College. Poté získal titul Master of Science na univerzitě Saint Rose a certifikát TEFL v Language House v Praze. Než se přestěhoval do Prahy, učil angličtinu na soukromé chlapecké střední škole v New Yorku. Nyní také vede kurzy obchodní a obecné angličtiny pro dospělé. Ve svém volném čase Mike rád sportuje, cestuje a stále se zajímá o dění v celém světě. Rád pracuje s dětmi a pomáhá jim rozvíjet lásku k angličtině. Je nadšený, že může být součástí Wonderland týmu!

Hanna Krassa

Učitelka angličtiny

Hanna Krassa pochází z Ukrajiny. Má magisterský titul v oboru vzdělávání a certifikát TEFL. Posledních 10 let vyučuje děti angličtinu jako cizí jazyk. Má cenné pracovní zkušenosti s vedením vzdělávacích kurzů, organizovala také školní kluby matematiky, přírodních věd a dějepisu vedených v angličtině.

Mezi její koníčky patří jóga, umění a cestování. Práce s dětmi ji baví a je opravdu nadšená, že se připojí k týmu Wonderland!

Arturo Ochoa

Učitel španělštiny

Arturo Ochoa se narodil v Machala v Ekvádoru. Vystudoval psychologii a pedagogiku v Quitu v Ekvádoru a sociální rozvoj v Izraeli. Jeho mateřským jazykem je španělština, ale Arturo se učil také portugalštinu v Lisabonu, italštinu v Turíně a angličtinu v Johannesburgu. Nyní se seznamuje s češtinou. Má zkušenosti s výukou cizích jazyků a vzdělávacími projekty v Ekvádoru a Kolumbii. Deset let pracoval v projektech sociálního rozvoje s mládeží a dospívajícími v Mosambiku, Svazijsku a Malawi. Své vzdělání a zkušenosti by rád uplatnil i ve Wonderland Academy, a stal se tak přínosem pro žáky, učitele a jejich rodiny.

Veronika Šetková

Učitelka němčiny

Veronika Šetková je rodačka z Děčína. V Praze, kde žije od roku 2015, dostudovala obor Arts management na Vysoké škole ekonomické a rozhodla se zde usadit už natrvalo. Práce s dětmi ji provází od střední školy, ať už se jednalo o organizování školních akcí pro nižší stupně gymnázia, doučování angličtiny a němčiny nebo účast na letních táborech a dětských dnech. V současné době studuje německý jazyk na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy. Má ráda hudbu, vážnou i populární, divadlo, výtvarné umění, cestování a jazyky. Ve volných chvílích učí polsky a hrát na ukulele.

Adéla Bakosová

Učitelka španělštiny

Pro Adélu Bakosovou jsou jazyky celoživotní vášní. Ve škole se věnovala angličtině, španělštině a francouzštině. Během studia na vysoké škole odjela na studijní pobyt do zahraničí, a nakonec v prosluněné Kalifornii zůstala 2 roky. Práce s dětmi ji naplňuje a motivuje k tomu, aby se stále zlepšovala. Ve volném čase se věnuje sportu, především volejbalu a plavání.

Kateřina Vysoká Jancová

Učitelka němčiny, vychovatelka ŠD

Kateřina se narodila v Praze. Po dokončení obchodní akademie studovala německý jazyk na jazykové škole. Mnoho let pracovala pro velké korporace. Poslední zkušenosti získávala ve firmě Lego. Dlouhodobě působí jako lektorka dětské jógy. Absolvovala kurz pro asistenty pedagoga, své zkušenosti zúročila při svém působení v mateřské škole.

Má osmiletého syna a věří, že děti jsou našimi velkými učiteli. Svůj volný čas ráda tráví s rodinou a přáteli, procházkami v přírodě, cestováním, cvičením jógy a tradičním čínským cvičením Čchi-kung či tancem.

Jitka Tichá

Učitelka němčiny

Jitka Tichá vystudovala učitelství pro školskou praxi na katedře germanistiky filozofické fakulty UJEP v Ústí nad Labem. Má deset let praxi s výukou němčiny na druhém stupni a dalších pět let s výukou na prvním stupni. Ve spolupráci s jazykovou školou vede také firemní kurzy. Poslední dva roky byla třídní učitelkou v pátých ročnících na základní škole. Práce s dětmi na prvním stupni ji velmi těší, líbí se jí atmosféra třídy s mladšími žáky a jejich pohled na svět.

Sama má již dvě dospělé děti. Ve volném čase chodí ráda do přírody, proto má také psa. Nebo někdy nejraději nedělá vůbec nic, ale na to se musí odjet hodně daleko…

John Tedder

Učitel angličtiny

John Tedder se narodil v Jacksonu ve státě Michigan. Studoval na Thomas A. Edison State College, kde získal bakalářský titul v oboru historie. Působil 23 let v americké armádě a během své služby učil stovky nerodilých mluvčích. Několik let byl také trenérem mládeže ve fotbale a lakrosu a suplujícím učitelem v Connecticutu a na Floridě.

Do Prahy se s rodinou přestěhoval v lednu 2022. Obdržel certifikát TEFL na Language House v Praze. John se snaží pomáhat dětem vyrůstat v dospělé, kteří budou soběstační, zodpovědní a plynně mluvící více jazyky. Rozvíjí jejich zvídavost, zkoumá jejich potenciál, čímž obohacuje I sám sebe.

John tráví svůj volný čas s rodinou či v přírodě. Má rád turistiku, sport, s oblibou poznává nová města a kultury. Je šťastný, že je součástí skupiny Wonderland, a těší se na nadcházející školní rok, kdy žákům pomůže sbližovat se s angličtinou.

Anděla Brandejsová

Asistentka pedagoga

Anděla Brandejsová se narodila v Praze. Vystudovala střední pedagogickou školu, Pedagogické lyceum. Poté začala studovat obor Učitelství pro 1. stupeň na Univerzitě Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem. Ve třetím ročníku studium na rok přerušila, od září bude znovu pokračovat. Práce s dětmi ji velmi baví a naplňuje, proto si nedokáže představit, že by působila v jiném oboru. Své první pracovní zkušenosti nabyla jako asistentka pedagoga, pracovala ve školní družině a vyzkoušela si také výuku na druhém stupni základní školy. Ráda cvičí jógu nebo tráví volný čas s kamarády a rodinou.

Michaela Strnadová

Asistentka pedagoga

Michaela Strnadová pochází z Prahy. Vystudovala střední odbornou školu pedagogickou, obor předškolní a mimoškolní pedagogika. Rozličné aktivity s dětmi vykonávala již během studia. Působila například jako lektorka v dětské skupině, doučovala anglický jazyk či pracovala jako trenérka dětí ve sportovní přípravce. Mezi její záliby patří hudba, zvláště hra na klavír a zpěv. Ve volném čase se věnuje různým sportovním aktivitám, výletům do přírody a četbě.

Lenka Kovářová

Asistentka pedagoga

Lenka se narodila v Chomutově, kde maturovala v oboru cestovní ruch. Po úspěšném ukončení střední školy se přestěhovala do Prahy. Zde pracovala v oboru a zároveň se ve volném čase věnovala hlídání dětí. Během těchto chvil si Lenka poprvé uvědomila, že práce s dětmi ji velmi baví a přijde jí smysluplná. Největší zkušeností jsou pro Lenku pochopitelně její vlastní dvě děti. S dcerkou je potřeba více pracovat, protože se u ní vyskytla vada řeči s vývojovou dysfázií. Toto bylo Lenčinou motivací ke studiu speciální pedagogiky, během kterého se také úspěšně zúčastnila kurzu Zdravotník zotavovacích akcí.

Po roce a půl působení v mateřské škole Wonderland, kde pracovala s dětmi s ADHD a autismem, se zapojuje do týmu Wonderland Academy. Chystá se dále vzdělávat v pedagogickém oboru, protože práce s dětmi je, jak sama říká, naplněním jejího života.

Petra Chramostová

Asistentka pedagoga

Petra se narodila v Praze. Vystudovala obchodní akademii. Dosud si vyzkoušela práci jak v korporátních firmách, tak i v menších českých společnostech. V blízkém okolí má hned několik dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. To jí přineslo mnoho životních zkušeností. Svůj zájem o tuto problematiku podpořila studiem pedagogiky pro asistenty pedagoga. Snaha pomoci ji vedla až ke změně profese. V této práci shledává smysl a věří, že správná podpora a přístup mohou děti pozitivně formovat už od útlého věku. Zároveň se domnívá, že musí fungovat vzájemná komunikace a spolupráce mezi školou, rodičem a dítětem. Volný čas ráda tráví se svou rodinou při sportu, procházkami v přírodě nebo cestováním.

Barbora Yeová

Asistentka pedagoga

Bára pochází z Benátek nad Jizerou, odkud se přestěhovala do Prahy během studia na gymnáziu. Po studiích se začala věnovat práci v sociálních službách, kde nabyla plno cenných zkušeností, které nyní aplikuje při učení s dětmi. Skrze neziskové organizace ráda vyjíždí na sociálně-terapeutické pobyty s dětmi z dětských domovů a také se pravidelně stýká s dětmi v pěstounské péči a poskytuje pravidelnou podporu jak jim, tak pěstounům. Má ráda kolektivní sporty, chození do přírody a ve volném čase se vzdělává v oblasti psychologie a antropologie.

Klára Plecháčková

Asistentka pedagoga

Klára se narodila ve Frýdku-Místku. Po úspěšném absolvování oboru Sociální práce se přestěhovala do Prahy. Zkušenosti s dětmi nasbírala jako chůva i jako terénní sociální pracovnice pro děti a mládež. Má také dceru, která ji nejlépe učí porozumět dětskému světu. Klára se chystá doplnit si pedagogické vzdělání, protože stát se paní učitelkou je její sen. Volný čas ráda tráví s rodinou a s přáteli, procházkami v přírodě, cestováním, vařením veganských jídel (není veganka 🙂 a praktikováním jógy.

Karolína Fidrmuc

Vedoucí školní družiny a odpoledních aktivit

Karolína Kocourková pochází z Orlických hor. Po ukončení gymnázia v Žamberku se rozhodla nastoupit na Univerzitu v Hradci Králové, obor Učitelství pro 1. stupeň ZŠ. Po dvou letech studium přerušila a zahájila studium speciální pedagogiky na Univerzitě Jana Amose Komenského v Praze. Práce s dětmi ji naplňuje již od patnácti let. V rámci brigád pracovala jako animátorka, plavčice, lektorka volnočasových aktivit pro děti a v neposlední řadě jako vedoucí na dětských táborech. Ve volném čase doučuje žáky se specifickými potřebami. Ke svým koníčkům řadí zejména kreativní tvorbu a sport.

Nikola Žamberská

Vychovatelka školní družiny

Nikola Žamberská pochází z Českých Budějovic. Vystudovala Střední pedagogickou školu v Prachaticích, poté nastoupila na Pedagogickou fakultu Jihočeské univerzity se zaměřením na přírodovědu a historii pro druhý stupeň základních škol. Studium musela kvůli nemoci přerušit. Nyní dálkově studuje teologickou fakultu v Českých Budějovicích. Nikola vždy věděla, že práce s dětmi je oblast, která ji baví a naplňuje. Od 15 let jezdila mimo jiné jako vedoucí na dětské tábory, po přerušení vysoké školy začala pracovat v soukromé mateřské školce. Později nastoupila na základní školu v Českých Budějovicích, kde působila dva roky jako vychovatelka školní družiny a asistentka pedagoga. Vedla též tvořivé odpolední kroužky a aktivity.

Jason Susim

Vychovatel školní družiny

Jason Susim vyrostl v jižní Kalifornii. Vystudoval Portland State University ve státě Oregon, obor žurnalistika a komunikace. Po univerzitě působil jako reportér, přispíval zejména do různých online zpravodajských organizací. Také snil o životě a práci v Evropě a chtěl se stát učitelem. Získal tedy certifikát TEFL, aby mohl vzdělávat děti i dospělé studenty. Ve volném čase se zabývá mnoha různorodými aktivitami. Je vášnivým čtenářem a také se věnuje fotografování, basketbalu, motocyklům a cestování. Má rád živou hudbu a sám se učí hrát na kytaru. Miluje zvířata a v současné době má plné ruce práce s výchovou 17letého německého ovčáka. Ve Wonderland Academy by rád uplatnil své jazykové znalosti a rozmanité zkušenosti jako vychovatel školní družiny.

Moises Torres

Vychovatel školní družiny

Moises Torres, rodák z New Yorku, studoval behaviorální vědy na Mercy College. Má za sebou téměř deset let pracovních zkušeností jako vedoucí volnočasových aktivit a mentor, pravidelně se účastnil I dětských pobytových táborů. Působil rovněž v oblasti sociálních služeb. Než se nedávno přestěhoval do Prahy, pracoval v neziskové organizaci v New Yorku, kde se naučil nejen pomáhat druhým v nouzi, ale také efektivně pracovat s dětmi všech věkových kategorií a inspirovat je k přijetí nových výzev. Velice ho baví programování Lego robotů, rád pak své zkušenosti předává ostatním. Spolu se svými svěřenci dosáhl v této dovednosti třikrát mistrovský titul New York State Lego Robotics. Ve svém volném čase vášnivě sportuje, sleduje filmy, cestuje a v neposlední řadě rád zkouší nové jídlo.

Lukáš Konfršt

Vychovatel školní družiny

Lukáš Konfršt se narodil a žije celý život v Praze. Na střední škole se věnoval pozemnímu stavitelství, ale rozhodl se změnit směr a nastoupil na pedagogickou fakultu v Ústí nad Labem, kde vystudoval učitelství anglického jazyka v bakalářském a následně navazujícím magisterském studiu. Před dokončením zkoušek již začal pracovat na základní škole, kde první rok učil na prvním stupni a dalších 5 let učí napříč všemi ročníky.

Ve Wonderland Academy Lukáš uplatní hlavně výchovné dovednosti jako člen týmu vychovatelů školní družiny. Rád pracuje ve vícejazyčném prostředí, kde má jako učitel anglického jazyka možnost dětem rozvíjet komunikační dovednosti v českém i anglickém jazyce.

Ve volném čase, kterého moc nezbývá, rád tráví čas hraním stolního tenisu nebo například sledováním poznatků ze světa vědy, techniky a psychologie. V neposlední řadě se Lukáš věnuje využívání ICT ve vzdělávání a hledá způsoby, jak využívat techniku přínosným způsobem, aby ulehčovala práci, vzdělávání a celkově život.

John Foster

Vychovatel školní družiny

John pochází z města Durham ze severu Anglie. Vystudoval politologii a filozofii na Liverpoolské univerzitě. Před šesti lety se přestěhoval do Prahy a hned začal pracovat s dětmi. Cení si svého smyslu pro humor, rád zkouší vyprávět vtipy. Vždy se zajímal především o oblasti informatiky, dramatu a práva. Při programování ho baví řešení problémů, v oblasti dramatu oceňuje možnost uplatňovat kreativitu. Ve svém volném čase se věnuje pěší turistice, běhání a nahrávání hudby. Ovládá hru na klavír a kytaru, zatímco ve zpěvu tak zdatný není! Baví ho proces psaní hudby, textů a nahrávání. Užívá si výlety s přáteli, naposledy absolvoval třítýdenní dobrodružství po balkánských státech. Než se John stal učitelem, pracoval v mnoha oborech, například jako asistent pro dospělé se speciálními potřebami či vedoucí kavárny.

Zachary Moustis

Vychovatel školní družiny

Zachary vystudoval na Indiana University obor komunikace a kultura. Po studiích pracoval jako producent dětského televizního pořadu.

Již od střední školy procházel různými zaměstnáními, kde pracoval s dětmi. Působil mimo jiné jako učitel ESL, instruktor plavání, koordinátor odpoledních aktivit na základní škole či táborový poradce.

Ve volném čase rád chodí do přírody se svým psem, hraje v různých kapelách na basovou kytaru, čte komiksy či třeba peče.

Chloe Herbrand

Vychovatelka školní družiny

Chloe Herbrand se narodila ve Wisconsinu. Získala titul v oboru Community and Nonprofit Leadership and Global Health na University of Wisconsin-Madison.

Vždy toužila poznat Evropu, pracovat zde a učit, proto se po promoci v květnu 2022 přestěhovala do České republiky, kde obdržela TEFL certifikát. Je nadšená z práce s malými dětmi, protože vnímá, že děti se nejen s nadšením učí od nás, ale také my dospělí se můžeme mnohé naučit od nich. Chloe se těší, že bude během svého působení na Wonderland Academy jako rodilá mluvčí pomáhat dětem růst a získávat větší jistotu v komunikačních dovednostech.

Když má volno, ráda tráví čas se svými přáteli a rodinou. Také s oblibou vaří, sama hraje či poslouchá hudbu, čte a objevuje nové vzrušující skutečnosti ve svém novém domově, v Praze.

Ludmila Grundzová

Vychovatelka školní družiny

Ludmila Grundzová pochází z Berouna. Po ukončení Střední odborné školy Drtinova v Praze se rozhodla pro studium na Univerzitě Jana Amose Komenského, obor Speciální pedagogika. Nyní nastupuje do posledního ročníku. V rámci brigád pracovala jako chůva v dětském koutku.

Už od malička věděla, že se chce věnovat dětem a pracovat s nimi. Děti jsou pro ni vším. Je z velké muzikantské rodiny, a proto mezi její zájmy patří hudba a zpěv. Svůj volný čas tráví nejvíce s rodinou, ráda cestuje a podniká rodinné výlety. Velice ji baví vaření.

Tomáš Hořejš

Lektor hudby

Tomáš učí řadu let. Vystudoval Deylovu konzervatoř a má kvalifikaci pro tři nástroje – kytaru, flétnu a klavír. V průběhu svého pracovního života kombinoval učitelství s různými jinými profesemi. Věnoval se také herectví, a to i jako autor. Vytvářel scénáře divadelních her určených pro děti v mateřských školkách. Nikdy v nich nechyběly ani jeho písničky.

Ve volném čase skládá muziku a studuje angličtinu, kterou ovládl jako samouk. Snadno se domluví také italsky. Rád poslouchá hudbu, zajímá ho filozofie a politologie.

Lukáš Pařík

Lektor hudby

Lukáš Pařík je zpěvák, hudební skladatel a muzikálový herec. Má vystudovaný zpěv na Mezinárodní konzervatoři a dokončuje studium kompozice filmové a popové hudby na Pražské konzervatoři. Je autorem mnoha písní a rockového fantasy muzikálu Králové Avalonu hraného v pražském divadle Hybernia v sezóně 2015/2016.

Učení se věnuje už od svých 16 let a od roku 2017 organizuje veřejná vystoupení studentů.

K jeho hlavním zásadám patří snaha o rozvíjení dětské kreativity a představivosti. Ve Wonderland Academy je lektorem zpěvu, piana a kytary.

Petr Kubín

Lektor hudby

Petr Kubín je klavírista, kytarista a pozounista. Je absolventem konzervatoře Jana Deyla v Praze. Již tři roky soukromě vyučuje hru na kytaru a piano. Nyní obohatil tým Wonderland Academy a stal se lektorem hudebních kroužků. Hudba je jeho prací i koníčkem, mimo jiné hraje v několika kapelách. Ve svém volném čase se věnuje pěší turistice, běhání a nahrávání hudby. Ovládá hru na klavír a kytaru, zatímco ve zpěvu tak zdatný není! Baví ho proces psaní hudby, textů a nahrávání. Užívá si výlety s přáteli, naposledy absolvoval třítýdenní dobrodružství po balkánských státech. Než se John stal učitelem, pracoval v mnoha oborech, například jako asistent pro dospělé se speciálními potřebami či vedoucí kavárny.

Štěpán Pokorný

Učitel HV, kroužky

Štěpán Pokorný je zpěvák, hudební skladatel, dirigent, sbormistr a multi-instrumentalista. Na Pedagogické fakultě UK v Praze vystudoval bakalářský obor sbormistrovství a hudební výchova ve třídě Marka Štryncla. V současné době působí jako profesionální sólový a ansámblový zpěvák, cembalista a varhaník. Spolupracuje se soubory jako jsou Musica Florea, Victoria Ensemble, Czech Ensemble Baroque, Pražský filharmonický sbor a jiné.

Jako vystudovaný sbormistr a dirigent si založil vlastní soubor „Humble Ensemble“, který se věnuje převážně poučené interpretaci hudby 16.–19. století, provádí vlastní skladby, věnuje se cross-over a vzdělávacím projektům. Štěpánovou největší vášní je skladba. Je autorem žánrově různorodých skladeb klasické i populární hudby. Samostatně se vzdělává ve hře na další hudební nástroje, jako jsou například harfa, kontrabas, flétny, kytara či viola da gamba.

Příležitostně se věnuje také ladění a servisu hudebních nástrojů, práci se dřevem, výtvarnému umění, psaní a překládání poezie.

Lucie Chladilová

Office Manager

Lucie Chladilová vystudovala střední zemědělskou školu ve Vyškově a po jejím ukončení se zaměřila na práci v administrativě. Pracovala například jako asistentka předsedy představenstva STROJEXPORTa.s. Má velmi kladný vztah k dětem a sama je maminkou tří dětí. Ve svém volném čase se věnuje rodině, chodí do přírody a příležitostně sportuje.

Marta Mikulecká

Účetní

Marta Mikulecká vystudovala Vysokou školu ekonomickou v Praze a získala inženýrský titul v oboru Národní hospodářství. Již během studií vyrážela „na zkušenou“ do zahraničí. Jeden rok například strávila v Londýně a několik měsíců měla možnost pobývat na Long Islandu v New Yorku. Po ukončení studií na VŠE se rozhodla zaměřit na oblast účetnictví a daňové problematiky. Pracovala v zahraniční společnosti na pozici účetní /mzdová účetní a poté nastoupila jako hlavní ekonom do organizace zaměřené na poskytování zdravotních služeb. Je ráda, že může být nyní součástí Wonderland týmu a pomoci škole v oblasti ekonomie a účetnictví.

Tereza Macurová

Školní psycholog

Tereza Macurová je absolventkou oboru Psychologie na Univerzitě Palackého v Olomouci. S dětmi pracuje již od studií, kdy lektorovala edukační LARP programy a asistovala dětem s PAS. Později získala cenné zkušenosti na Lince bezpečí, krizové lince pro děti a dospívající. Nyní již rok působí v Mateřské školce Wonderland jako psycholog pro předškolní děti. Jejími odbornými tématy jsou digitální prostředí, sociální sítě, kreativita a odolnost.

Jana Kučová

HR manager

Jana Kučová vystudovala střední pedagogickou školu. Po několika letech v mateřské škole, kde pracovala jako učitelka u mladších i starších dětí předškolního věku, ji osud přivedl do Prahy. Zde začala působit v oblasti HR. Během pobytu v Londýně posílila své jazykové znalosti a získala mnohé nové cenné pracovní zkušenosti.

Jana miluje tanec, zpěv, hudbu, dobré jídlo a pití a celý život se věnuje folklóru.

Klára Telecká

Asistentka kanceláře

Klára Telecká pochází z Vysočiny. Na České zemědělské univerzitě vystudovala magisterský obor Podnikání a administrativa. Během studia absolvovala několik zahraničních pracovních stáží a Erasmus +. Klára má předešlé zkušenosti v HR a social media managementu.

Miluje cestování a objevování jiných kultur a jídla. Ve volném čase se ráda vzdělává, medituje a energii nejraději dobíjí v lese nebo na horách.

Veronika Damjanová

Školní psycholog

Veronika Damjanová má několikaleté zkušenosti jako učitelka 1. stupně i jako učitelka v mateřské škole, kde její kariéra začala. Letos na podzim obhajuje svůj bakalářský titul v oboru speciální pedagogika se zaměřením na logopedii a má v plánu se studiu věnovat i nadále. Tři roky doučovala český jazyk žáky s odlišným mateřským jazykem. Působila jako lektorka kurzu kreativní mysl a vedla také kurzy jízdy na kole, inline bruslích či skateboardu.

Ve svém volném čase čte se zájmem odborné knihy o psychologii a osobním rozvoji. Má ráda zelené japonské čaje, tanec shuffle, dnb step a fitness.

Jiří Plíva

Řidič

Jiří Plíva zastává ve Wonderland Academy pozici řidiče školního mikrobusu. Svým pozitivním a přátelským přístupem dětem obohacuje všední den. Vždy velmi rád sportoval. Mnoho let se věnoval judu, kde dosáhl na 3. dan. Jeho největší zálibou je však sběratelství a oprava starožitných hodin.

Vladimír Bezočka

Školník a technik

Vladimír absolvoval obor elektromechanik. Pracoval v příbuzných technických oborech, ale i jako izolatér či malíř a lakýrník. V roce 2010 se rozhodl vrátit do školních lavic a dodělat si maturitu. Po úspěšném dokončení oboru Podnikání pracoval jako technik klimatizací. V této oblasti absolvoval několik rozšiřujících kurzů a stal se certifikovaným technikem Ministerstva životního prostředí. Velkým zlomem pro něj bylo získání staršího rodinného domku, kde v sobě objevil vášeň pro kutilství a práci na zahradě. Zde si neustále rozšiřuje znalosti v dalších řemeslných oborech.

Svůj volný čas tráví nejraději s rodinou na chalupě a věnuje se péči o zděný domek. Má rád Marvelovky, rodinné výlety a houbaření.Ve Wonderland Academy oceňuje milou rodinnou atmosféru a možnost propojit svou kutilskou zálibu s prací.

Josef Račák

Řidič

Josef Račák vystudoval střední zemědělskou školu, díky které posílil v mnoha oblastech svou manuální zručnost. Má za sebou řadu zajímavých pracovních zkušeností. Mimo jiné působil v Mlékárně Kunín na pozici manažera pro oddělení distribuce mléka do škol. Díky tomu také lépe poznal školní prostředí a rozhodl se zde uplatnit své dlouholeté řidičské zkušenosti.

Je pro Wonderland tým skvělou posilou při ranním svozu a odpoledním rozvozu dětí. Oceňuje především celkovou klidnou atmosféru, která ve škole panuje.

Má rád přírodu, ve které se snaží trávit co nejvíce svého volného času, a zajímá ho vše kolem aut.

Petr Vodenka

Školník a řidič

Petr je velmi důležitou součástí Wonderland Academy týmu. Vždy ho bavila práce se dřevem. Po absolvování oboru truhlář se tomuto řemeslu intenzivně věnoval a také předával své zkušenosti dál mladým lidem jako mistr odborného výcviku. Nyní se rozhodl, že využije svou zručnost a pomůže naší škole se všemi technickými trablemi.

Je otcem dvou dětí, se kterými tráví svůj téměř veškerý volný čas. Pokud mu přece jen nějaký zbyde, hraje na různé hudební nástroje. Nejvíce miluje kytaru, banjo, harmoniku a nově se učí hrát na housle.

Kateřina Steinbachová

Vedoucí výdejny

Kateřina dokončila Střední odborné učiliště oděvní a poté studovala na obchodní akademii. Vyhovují jí pracovní pozice, v nichž může jednat s lidmi, proto se každý den těší do kolektivu Wonderland Academy. Má dvě dcery, se kterými se rozhodně nenudí. Mladší hraje na piano, a tím inspirovala i samotnou Kateřinu, která se taktéž začala učit. Nezahálí ani ve sportu, baví ji cestování a mezi další velké koníčky patří šití a zahrada.